Promenad och hamburgare

Vi har varit ute på en promenad hela familjen. Jätteskönt! På vägen hem ringde Joakims föräldrar och sa att dom skulle lämna av något till oss. Så vi möttes upp vid kiosken här på onsjö. Och då hade dom varit så snälla och köpt hamburgare från MAX. Tydligen hade dom erbjudande att man fick med jättesöta nicke nyfiken glas också. Så dom hade köpt till alla tre. Jag hoppade in i bilen och åkte med dom sista biten hem till oss och Joakim fortsatte till fots med Philip. Fick ju få in hamburgarna innan dom kallade för mycket.

Tror ni jag åt några hamburgare då? NEJ jag kollade bara på. Philip tyckte det var jätte gott och Joakim fick ju två hamburgare istället för en så han var jättenöjd. Kände faktiskt att det inte var någon fara att bara kolla på. Hade jag ätit så hade det ju blivit en liten stunds njutning men flera dagars arbete bortkastat. Hade nog ångrat mig rätt grovt.

Till kvällsmat idag tänkte jag steka ett par pannkakor till mina älsklingar. Min kvällsmat idag blir nog en kakaodrink.

Förövrigt så har jag även tränat en halvtimme med mitt wii också. Längtar tills på onsdag nu då jag ska väga mig, hoppas bara det har hänt något!

Kommentarer
Postat av: fia

det är jäkligt starkt av dig och hålla dig, de skulle nog inte jag ha gjort, funderade lite, jag har alle på dagis en hel del denna vecka och jag jobbar bara onsdag och fredag du vill inte köra gratisveckan i morrn? skall dit i morrn runt halv 1

2010-01-17 @ 18:42:16
Postat av: unique

Duktig flicka hehehehe Det är la de sista kilona som är svårast tyvärr??

2010-01-18 @ 04:48:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: unique

fatta jag blev sugen på hamburgare nu. sitter o ammar o kommer inte åt något att äta hhahahahaha

2010-01-19 @ 08:45:21
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!