Jobbig natt

Igår var vi ju på bio och såg Avatar. Sjukt bra film, en av dom bästa jag sett faktiskt. Man ville inte att den skulle ta slut.

När vi kom hem igen var Philip fortfarande uppe, han hade inte velat sova alls. Men vi la honom sen direkt efter att hans farmor och farfar åkte och då gnällde han bara lite men somnade ganska snabbt. Men halv 12 då var det kört då var han jätte ledsen verkligen. Och han ville inte sova hos oss, han ville ingenting egentligen utan var bara jätte ledsen. Sen var han alldeles hes också men ingen feber har han i alla fall.

Philip somnade inte om fören klockan 5...... Då var vi ganska trötta kan jag lova. Sen vaknade han vid 8 igen. Så vi skippade vattenpalatset idag. Philip är fortfarande inte helt sig själv. Efter hans middagslur var han också jätteledsen. Kanske blir att vi tar och åker dit imorgon istället.

Idag är förövrigt min första dag med camebridge. Tog en drink med cappuchino smak imorse och nyligen åt jag en kycklingsoppa. Smakar helt ok. Har även tränat en halvtimme med mitt wii. Och nu ska vi alla tre ta på oss varma kläder och gå ut på en promenad i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!