Dag 9....

Dieten flyter på utan några problem fortfarande så det känns bra. Siier med en drink just nu och ett stort glas vatten.

Har väll inget vettigt att skriva just nu. Imorgon ska jag jobba igen i alla fall, får hoppas att jag slipper ha sån huvudvärk som jag hade förra gången.

Pratade med Therese på tele förut också, blev nästan två timmar...haha Fick lite panik bara när jag kom ihåg att det var till hennes mobil jag ringt.....huuua vi som inte brukar ha så billiga teleräkningar ändå.

Igår gjorde jag färsk pasta med en röra/sås som innehöll kyckling, bacon, vitlök, soltorkad tomat och bladspenad och så grädde men den gick tydligen inte hem hos herrarna så värst....... Aldrig kul när man lagar nått som inte uppskattas......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!