Dag 4

Ja idag är det dag 4 i min diet. Har gått ganska smärtfritt hitills. Igår tränade jag en halvtimme med mitt wii och på kvällen var jag ute på en powerwalk helt själv i mörkret. Men hade mp3 med mig som var fullladdad med träningsmusik.

Joakim sitter i soffan och äter chips just nu........ Men jag står emot.

Igår var vi hemma hos Mattias och Malin på en fika, jag drack bara kaffe. Mattias dotter Emmy (5år?) var där och självklart deras gemensamma dotter Matilda som är 3 månader. Philip lekte jätte mycket med Emmy.

På vägen hem handlade vi lite nödvändigheter på MAXI men jag köpte även en yogamatta så jag slipper ha ont när jag gör träningsövningar på golvet. Sen blev det även en notebook så jag kan föra lite träningsdagbok m.m och sen ett block som man sätter på kylskåpet, där blir det att skriva upp saker man behöver köpa.

Det blev även ett par grejer till Philip. En ny pipmugg som han verkar älska, en ny sked att äta med och så en pingufilm.

Vad är dagens planer då? Tja inte speciellt många. Jag ska försöka träna lite sen går vi nog ut allihopa på en promenad idag. Och ikväll är det ju andra filmen i Johan Falk serien.

Kommentarer
Postat av: unique

Är det graviditetskilo som ska bort?



Sitter själv med några extra, men då jag ammar blir det ingen diet för mig riktigt än. Får nöja mig med promenader så länge.



Lycka till och fortsätt så..

2010-01-17 @ 13:56:10
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: PHOTONERDEN

Duktigt att träna. Själv har jag inget ork till det :) Kram!

2010-01-17 @ 15:32:11
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!