Dag 17

Dag 17 på min diet nu då. Finns väll inte så mycket att säga om det egentligen. Det går jättebra än så länge i alla fall. Nästa vägning är inte fören på onsdag igen.

Annars har jag väll inte så värst mycket att skriva. Igår när vi var ute en sväng stötte vi på en stor älg som stog mitt på cykelvägen. Efter en stund gick den av vägen och ställde sig och åt på ett träd. Då passade vi på att gå förbi men det var lite nervöst eftersom älgen inte ens stog 10 meter ifrån oss. Och den bara stog där helt orädd och stirrade på oss. Dom är ju inte små direkt......

Ja det var väll det ändå intressanta jag hade att skriva just nu.

Kommentarer
Postat av: sofia

gött att den funkar för dig, du är stark som klarar av och bara dricka! skulle aldrig funka för mig! fy sjutton att dom inte söver ner den och flyttar på den älgen känns faktiskt lite otäckt och ha dom springande här!

2010-01-31 @ 19:20:49
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: sofia

ang rubrik på mitt inlägg såg nu när du kommenterat de att de stog sarah som rubrik helt sjukt, vet att jag hade skrivit ditt namn i inlägget men ändrade det till grannen, rubriken hette äntligen hemma helt INSANE! jag tror verkligen på dig och du kommer klara det! en grov knäcke macka är fasen inte dumt, gärna med tomat och salt! och grönsaker även om det bara är broccoli.. smarrigt, snart får de bli friveckan va??

2010-02-01 @ 14:02:51
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!