Dag 15

Jag har varit lite förkyld några dagar så det har blivit lite dåligt bloggande tyvärr.

Igår var det i alla fall vägning och jag har gått ner 6 kg dom här två veckorna. Ska köra en vecka till med ren kur hade jag tänkt sen blir det att börja introducera mat igen med en halvkur. Har "bara" 4 kg kvar till mitt första delmål nu. Känns ju inte helt oöverkommligt egentligen.

Mamma följde även med igår och köpte sig en veckas kur med camebridge. Hoppas det känns lika lätt för henne som det har gjort för mig.

Nu är det som sagt dag 15 och dagen är ju ganska snart slut. Har aldrig kännts så här lätt med en diet förut men skillnaden den här gången är väll att jag verkligen har bestämmt mig. Man måste ju ha riktig motivation för att gå ner.

Igår var jag ute på en kvällspromenad med Sofia, det har inte blivit så mycket att jag rört på mig nu det senaste pga förkylningen men ska försöka komma igång igen.

Idag gjorde jag pannkakstårta till Philip och Joakim till lunch. Till middag fick Philip rester från tonfiskgrytan jag gjorde igår och till Joakim gjorde jag en sorts korvgryta med riktigt starka korvar och creme fraiche bl.a.

Imorgon tänkte jag baka lite igen, blir bröd frallor och krämbullar.

Kommentarer
Postat av: sofia

du har fått en blogg award av mig, finns och hämta på min sida

www.zerphina.blogg.se

2010-01-30 @ 11:29:22
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!