Vägning...

Ja idag har jag vägt mig igen och blev glatt överaskad. Hade ett kg kvar till mitt första delmål och jag har lyckats gå ner 2 kg den här veckan. Så jag har sammanlagt gått ner 11kg nu dom här 5 veckorna. Inte helt fel. Och jag märker det verkligen på kläder också vilket är det bästa av allt.

Igår var jag ute med mamma på överby och hittade ett linne på veromoda som jag tyckte var snyggt. Men det fanns bara s kvar som storlek men jag tänkte att jag provar det ändå. Och den passade.... Inte för att jag har strl small nu alltså men det linnet passade i alla fall. Var rea på det så det kostade 79kr och snälla mamma bjöd på det. Och oj vad mkt roligare det var att stå i provrum nu. Fick faktiskt en liten lyckotår i ögat. Börjar äntligen trivas lite mer med mig själv.

Men många kg till ska bort innan jag är helt nöjd. För att nå mitt slutgiltiga mål har jag 14 kg till att gå ner. Men jag har sån sjuk motivation just nu och det känns faktiskt inte jobbigt alls.

Kommentarer
Postat av: zerphina

fasen vad gott! grattis! vad glad jag blir! vad kul att du hittade ett linne! alltid kul när man kommer i mindre än vad man tror =) hur går de med måtten? hur mycket tappar du runt om är lite nyfiken heheh

2010-02-19 @ 12:26:33
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!