Kvällsmys

Nu är vi mätta alla tre efter att ha ätit middag för en stund sedan. Joakim och Philip ligger i soffan och kollar på bollibompa, mina älsklingar.

Imorgon bjuder dagen på ungefär samma som idag, Joakim ska iväg till ännu mer företag och lämna in sitt CV. Idag fick han lämnat in 34 st. Så jag och Philip får roa oss själva. Blir nog att dra ut en sväng skulle jag tro om vädret är bättre än det varit idag. Nu är jag faktiskt lite trött på snö, vill ha sommar nu!!!!

Vill ha soooool och varmt nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: fia

åh va skönt det ser ut, du är inte ensam och vilja ha värme nu! tyvärr tror jag de skall snöa lika mycket i morrn

2010-02-18 @ 19:41:38
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: zerphina

34!???

det är ju helt vansinnig många! måtte han få något napp någonstans!

2010-02-19 @ 12:28:30
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!