Hårfärg

Ja nu sitter jag här med färg i håret och väntar på att tiden ska gå så jag kan skölja ur det. Sen åker vi iväg och ska handla lite mat. Joakim är glad idag också för eftersom jag fyller år snart så fick vi gratiskuponger från ica idag, en almondy daim tårta, en frödinge tårta valfri och en tårtspade. Och eftersom jag inte äter sånt onyttigt så får Joakim ha det för sig själv. Tårtspaden är jag glad för i alla fall för vi har faktiskt ingen tårtspade.

Nu sitter Joakim och ojjar sig för att han tycker våran granne spelar dålig musik. Han kan spela lite högt ibland på dagarna och då är det bara musik med mkt baaaas som gäller och det HATAR verkligen Joakim. Tur han inte spelar på kvällar i alla fall för det kan som sagt bli lite högt när han drar på.

Nu är det en kvart kvar tills jag kan skölja ur färgen....åh vad tiden går långsammt. Men sjukt gött med lite ny färg i håret i alla fall för det var väldigt, väldigt länge sen sist. Var en jätte utväxt nu och väldigt urtvättat och fult i resten av håret. Ska försöka ta en dust med min lugg lite senare idag också. Den är lite väl lång nu så jag kan bara ha den som snelugg. För aldrig att jag skulle slänga ut pengar på frissan bara för att klippa luggen, är inte speciellt svårt att göra själv liksom.

Kommentarer
Postat av: fia!

alltid lika härligt när man blir av med utväxten! varför har inte jag fått det! va dåligt! morr! hahahhaha jag fyller ju också 25 ju!!!! tårtspade är alltid bra och ha en =)



svar från min blogg: tack=) har inte fått tag på någon tidning ännu, skall se om dom säljer i morrn kanske... glömde helt av det mitt uppe iallt. angående hårfärgen, skall vi försöka någon dag i veckan? har inte hunnit köpa den ännu, det är att bleka slingor, och sedan lägga i röd färg efteråt... tror du det kan vara ok i mörkbrunt hår??



2010-02-27 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!