Hade inte vart helt fel att få gå och lägga sig....

Är rätt trött faktiskt men får vänta med att lägga mig. Philip vaknade klockan 11 ikväll och vi försöker få honom att somna om i sin egen säng. Nu har vi hållit på i lite drygt en timme, han bara skriker och skriker och man känner sig hemsk......

Igår tog det 1½ timme att få honom att somna om i sin säng efter att han vaknat klockan halv 10 på kvällen. Men kl 2 vaknade han igen men då fick han flytta över till våran säng. Vi tar ett steg i taget.

Imorgon ska Joakim på motivationskurs som hans jobbcoach har ordinerat, inget han är så värst sugen på direkt. Själv ska jag kanske möta upp Lina en sväng.

Men nu vill jag verkligen sova så snälla, snälla Philip älskling kan du inte somna så sött i din säng?

Kommentarer
Postat av: fia!

jag tänkte på en sak, ni kanske skall fundera och byta säng för honom?han kanske inte gillar spjälsängen längre?

2010-02-17 @ 07:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!