Skit

Jaha vi fick reda på att vi för en gångs skull stog först i kön på en lägenhet. En sån där enfamiljslägenhet i skogshöjden. Det är ju våran drömlägenhet, vi vill ju verkligen verkligen bo så. Men vi hade inte råd med den, och bara för det så skulle vi fått den om vi tackat ja.......

Känns som att allt i våra liv bara är skit just nu. Har vi aldrig tur med någonting? Kan inget bara gå bra för oss nån gång? Vad har vi gjort för att förtjäna allt?

Känner mig som världens sämsta människa och mamma vilket Philip också berättar genom att säga att han inte vill vara med mig. Jag bara gapar på honom dagarna i ända känns det som. Så man kanske har förtjänat all skit ändå. Jag är bara värdelös.

Men nån gång kan väll även en värdelös människa få nån ljusglimt i vardagen? Fast kanske inte.......

Kommentarer
Postat av: Gitte

Hej!



Vet du, precis så där känner jag med ibland och det spelar ju absolut ingen roll vad någon annan säger och fast man egentligen vet att det inte är så, så känner man sig ändå precis värdelös.



Men utifrån vad jag ser att du skriver om dig och din familj, så är du långt ifrån värdelös, jag tycker du verkar göra ett fantastiskt jobb med båda dina barn, och det är ínte lätt med två små barn, jag har bara en och han kan då reta gallfeber på mig.



Kramar på dig och ha en riktigt god jul!

Hälsa Maken din!

2010-12-21 @ 21:45:21
Postat av: Emma

Hm haha ja jag blir mer och mer osäker på om det är bebisen man känt. BM sa igår att hon med nästan 100% kunde säga att det var bebisen MEN jag vågar inte tro på det, haha! =)

2010-12-22 @ 08:43:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!