Julstök

Ja idag blir det väll lite julstök här hemma. Vi ska strax ge oss ut och ragga upp nån trevlig julgran som kanske vill flytta in hos oss över julen. Har ju hört att det är granbrist iår så vi får väll se hur det går. Sen blir det städning här hemma och så får tomtarna komma fram. Kanske även försöker mig på att göra ett pepparkakshus om jag orkar sen idag också.

Men nu hinner jag inte skriva mer för nu är det dags att göra iordning två föräldrar och två barn för att åka, barnen tar längst tid för i alla fall den ena föräldern har inte direkt nån ork för att göra sig iordning nått speciellt. Som alla dagar. Fast igår slängde jag faktiskt på mig ett ansikte lite snabbt, det var ett tag sedan. Håret däremot fick bo i en toffs som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!