Jaha

Ja då var julafton över i år igen.... Det är så mkt innan jul varje år och så är det över på ett litet kick. Philip blev tyvärr krasslig igår på självaste julafton stackaren. Han hängde med fram tills det var dags att äta det varma sen var han väääldigt ynklig stackaren. Så det blev lite snabbt slut på kvällen sen när han verkligen mådde jätte dåligt och var så trött så han bara grät och grät. Somnade i min famn en liten stund och sen sov han i bilen på vägen hem och när vi kom hem så var det inga problem att få honom att sova, han fick en alvedon och sen hopp i säng och så sov han till halv 9 imorse.

Annars var
det jättelyckat igår med massa god mat och vi fick jättefina paket allihopa. Får berätta lite mer detaljer och så senare och även lägga in kort för nu orkar jag helt enkelt inte.

Idag ska
vi annars till farmor och Mats för lite mer firande men Philip får vara hos sin farmor och farfar i lugn och ro idag för han är inte helt 100 idag heller även om han är bättre. Han behöver få ta det lugnt och få sova middag i lugn och ro hur länge han vill. Han orkar nog inte med allt folk. Så det blir bara jag, Joakim och Alice som åker.

Nä nu
ska jag nog prova kläderna jag fick igår så att det är rätt storlek och även sätta på Alice dagens finkläder som hon fick av sin moster Lina igår i julklapp.

Usch det
kommer könnas konstigt att inte ha med Philip idag men det är ju för hans eget bästa..... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!