Funderingar...

Jag har två olika blogginlägg som jag gått och funderat på idag och som jag vill skriva men det krävs att jag kan skriva rätt mkt text och eftersom Alice har hängt på mig mest hela dagen så blir det väldigt svårt att skriva. Det tar alldeles för lång tid. Ska försöka få händerna fria nån gång imorgon förmiddag så jag kan skriva lite.


Det ena
inlägget kommer i alla fall handla om mina funderingar runt ultraljud och fosterdiagnostik och det andra inlägget kommer vara som en personlig årskrönika om vad som hänt oss detta år 2010.

Annars börjar klockan bli väldigt mycket nu och det är dags att lägga sig. Byta en blöja på Alice bara och om hon vaknar så får hon äta lite. Vi vann föresten inget på bingon....men trodde väll inget annat heller egentligen. Vi/jag har aldrig tur med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!