En dammsuger och en sover...

Ja Philip går runt och dammsuger med sin lilla dammsugare som han fick i julklapp av oss. Han är så söt så. Och Alice ligger och sover i min famn just nu.

Jag har tagit mig upp från sängen till soffan men bra mår jag verkligen inte även om det är bättre än igår. Men då var jag halvt döende ungefär. Men till imorgon har jag gett mig fanken på att jag ska må bra i alla fall. Vill inte sitta hemma och vara sjuk på nyårsafton. Jag vill också äta god mat och kolla på fyrverkerier. Tänk att Alice ska få uppleva både 2010 och 2011 innan hon ens blivit 2 månader!

Idag har vi även investerat i ett par bingolotter till miljonbingot som är ikväll. Vi hoppas på en miljon eller två det hade inte varit helt fel. Men i värsta fall kan vi nöja oss med några tusenlappar också.

Nä nu är det nog dags för en alvedon igen, känns så.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kikar in, vilka fina barn!

2010-12-30 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!