En bättre dag!

Idag är en bra dag! Philip är på bra humör idag vilket gör att hans mamma och pappa också är på bra humör som bieffekt. Jag känner mig piggare idag än jag gjort på länge av nån anledning.

Idag på
förmiddagen var vi på möte på habiliteringen jag, Joakim och Alice. Det känns bra inför framtiden, personalen verkar vara jätte goa och trevliga. Ser fram emot när vi får vara med på babysim i den 34 grader varma bassängen dom hade där. Och v.3 så börjar en föräldragrupp som vi ska vara med i. Blir nog jättebra det här.

Sen när vi kom hem igen så ringde Joakim jobbet för att höra om det var nån ide att komma in men dom tyckte han kunde vara hemma så det gillade vi. Nu har vi slappat och tagit det lugnt ett tag men nu ska det sättas på lite fin julmusik så ska jag sätta igång och städa här hemma. Joakim och Philip får busa sålänge. Sen om tiden räcker till så kanske jag och Philip slänger ihop det där pepparkakshuset efteråt idag också. För idag har jag julstämning och idag är jag på bra humör precis som resten av familjen.

Det är en bra dag idag helt enkelt, mer av dom här dagarna tack =D

Och sist men inte minst så ger jag er ett litet filmtips inför nästa år. Jag och Joakim kommer lätt att gå på bio i mars i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lina

oooh, jag vill också följa meeed :p Eller så får jag väl passa plupparna... :p

2010-12-20 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!