Tar igen mig....

Jag sitter i soffan med en burk cola och vilar kroppen lite. Har röjt här hemma idag också och nu är det i princip klart, skönt att ha fått storstädat ordentligt. Måste häng tvätt och byta sängkläder i våran säng också men ryggen tog bara stopp. Det är jobbigt när man vill göra grejer och har lust till det men kroppen säger ifrån men det är en dag imorgon också. Rom byggdes inte på en dag =P

Fint väder
är det idag också, lite gött även om det inte riktigt känn som sommar längre, men augusti är ju faktiskt snart slut.

Idag jobbar även stackars Joakim över 2 timmar. Det är trist men mest för Philip som knappt får se sin pappa alls idag, han saknar honom allt väldigt när han jobbar. Han är ju van annars att vi båda har vart hemma med honom så länge. Idag när vi åt frukost tyckte han att imorgon skulle vi åka till pappas jobb. Men jag tror nog han har det bättre på dagis.

Idag när jag lämnade honom så fastnade han så i en leksak där man stoppade i bollar så blinkade den och höll på så han reagerade inte när jag försökte säga hejdå. Tillslut vinkade han lite på mig utan att kolla upp. Min sötaste plupp, det är så skönt att han trivs. Två andra barn storskrek nämligen och jag vet inte om jag hade klarat av att lämna Philip om han hade gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!