Oj, oj

Lämningen av Philip gick bra idag också, i alla fall så hörde jag ingen ledsen plupp medans jag tog på mig skorna och så. Var bara kvar i 5 minuter idag, såpas att jag gick in med honom och såg att han fastnade i lite lek innan jag sa hejdå.

Väl hemma så har jag flängt runt som en galning och fortsatt med städningen som jag påbörjade igår. Det mesta är taget nu det är mest finliret kvar men det får nog vänta till imorgon eller nått. För efter två dagars intensivt storstädande så säger min kropp STOPP.... Min rygg och mina ben sitter inte riktigt längre ihop vilket inte är en skön känsla. Men det är en skönare känsla i alla fall när man har det städat och fint hemma. Ska gå en sväng med dammsugaren innan jag hämtar Philip men mer gör jag som sagt inte idag.

Hade tänkt baka bröd idag också men det hinner jag faktiskt inte, kanske gör det när Philip sover middag sen eller ikväll kanske men annars blir det imorgon för då har jag inte lika mkt städning att göra.

Kom ihåg lista till mig själv:

  • Ringa MVC
  • Ringa bilverkstaden för att höra kostnaden för en grej.
  • Skicka in mödravårdsintyget
  • Skriva inköpslista för handlingen idag.
  • Ladda kamerabatterierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!