Fredagsmys

Idag är det ju fredags och det innebär fredagsmys! Ikväll blir det tacos för oss och sen har vi även köpt wienerbröd och honungsrostade jordnötter vilket jag var sugen på, Joakim ville ha chilinötter vilket jag inte ens tål lukten av nu när jag är gravid. Det var likadant när jag väntade Philip.

Philip fick majskrokar med löksmak och några andra sorts stavar med nån morotssmak som fredagsmys och mjölk. Det gillar han och blev jätte glad och gav mig en kram när jag ställde fram hans små skålar. Lilla gosepluppen.....

Philips fredagsmys.

Anledningen till
att det inte är nån Philip där och äter just nu är för att han och Joakim är inne på hans rum just nu och leker. Han har saknat sin pappa idag och var väldigt sugen på att leka lite.




Uppdatering:








Mina pojkar sitter på varsin liten stol framför tv:n och kollar på nalle phu. Inte lätt att fånga dom på bild med webbkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!