Flytt för fullt

Idag hade dom börjat packa för fullt på Philips avdelning inför flytten till Onsjö. Så Philip och dom andra barnen på hans avdelning fick vara på den andra avdelningen men det hade gått jättebra. Ska bli skönt när allt är klart med flytt och sånt och dom kommit iordning här på onsjö.

Pratade även med personalen idag om att jag ska till BM imorgon halv 12 och att jag antagligen blir lite sen då och det var inga problem. Är så skönt att man har så underbar personal som inte är helt insnöade med tider så som man hört att andra dagis kan vara när man bara har 15 tim/vecka.

Idag efter
jag kommit hem från att ha lämnat Philip så gick jag som vanligt och plockade undan lite här hemma men sen fick jag sällskap av Sofia en sväng. Så det blev lite tjöt över en cola. Var länge sen man såg Sofia nu så det var kul. Men kände knappt igen henne då hon gått ner väääldigt mkt. Så förmiddagen har gått snabbt i alla fall.

Och idag
slutar Joakim en halvtimme tidigare för att det är mintid på jobbet men sen kommer han dra iväg och spela fotboll vilket jag väll tycker är mindre kul. Men, men.......

Nä nu
var det slutpladdrat för stunden, ska slöa lite en stund nu innan Philip vaknar.

Kommentarer
Postat av: Emmy



Ja alltid har dom nått för sig de där jäkla karlarna...

2010-08-30 @ 13:52:30
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!