Inget möte

Nä det blev inget möte ikväll för vi hade fattat fel på vilken lokal det skulle vara i...hehe. Jaja det är sånt som händer.

Pratade precis med mamma i telefonen och hon var på mig lite om att jag måste boka frisör och sånt till bröllopet nu. Ja det är väll hög tid att göra det. Får ta och åka in nu i veckan och prata med dom. Det är ju faktiskt inte så värst långt kvar och jag är tyvärr lite av en tidsoptimist.

Vad är våra planer för morgondagen då? Jo Joakim ska iväg på en grej hos sin jobbcoach så jag och Philip blir ensamma hela förmiddagen. Får se vad vi hittar på för något. Är det fint väder går vi säkert ut en sväng.

Emma och Philip från i söndags.

Två slappisar.....

Kommentarer
Postat av: Amila

Söta barn :)

2010-04-15 @ 00:20:37
URL: http://amilahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!