Hungrig

Philip sover middag och jag sitter här och är hungrig. Men har ingen aning om vad jag ska hitta på för någon mat.....

Det blev en cykeltur med Philip förut i alla fall. Vi cyklade bort till en lekplats som ligger en liten bit bort så fick han leka där. Han grävde i sandlådan för fullt, gungade och åkte rutschkana. Det är ju verkligen strålande väder i dag också men det blåser lite mer idag. Eller i alla fall när vi var ute, nu ser det ut att ha lugnat sig.

Det börjar verkligen bli hög tid att göra iordning på uteplatsen nu också så man kan vara där ute. Sopa plattorna, kratta löv m.m m.m

Imorgon ska jag föresten iväg till sjukgymnast också. Ska väll pröva ut ett bälte och eventuelt få kryckor också. Har ju redan börjat känna av foglossning vilket inte är så skönt direkt. Sov rätt dåligt inatt för jag hade ont i ryggen och vaknade varje gång jag vände mig i sängen av att det gjorde ont.

Ska jobba den här lördagen så det ska bli intressant att se hur det känns. Hade varit bra om jag kunde fortsätta några veckor till på jobbet innan det blir för illa i ryggen. För hoppningsvis hjälper bältet till något. Hade inte det med Philip så jag vet inte hur mkt det hjälper.

Kommentarer
Postat av: sofia

Läste i det inläggget att du fått det, jag tyckte att det lättade för mig, men jag hade inte hälften så stor problematik som du hade med philip! hoppas det hjälper för dig, och slarva inte med övningarna ;) tens är kanon, och akupunktur hjälper många! hoppas de blir lite bättre snart!

2010-04-15 @ 14:54:31
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!