Trolldagar....

Idag ska vi dra till Trollhättan för det är trolldagar där nu. Kul att bara komma ut och göra nått. Så nu får jag sätta fart och göra iordning både mig själv och Philip. Han vaknade inte fören halv 10 idag så det blir ju lite knas då....

Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt också. Tror jag sett alldeles för mycket på idol det sista, för inatt drömmde jag att jag var med idol. Och jag kom vidare ända till kvalet (även om jag inte sjöng speciellt bra). Och vilken låt valde jag att sjunga i kvalet? Jo jag sjöng apans låt i djungelboken "ohobido jag vill ju va som duuu..." och så dansade jag runt som en apa på scenen....helt knäppt.

Nä nu får jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: lina

hahahaahahah! XD

2009-09-26 @ 12:45:31
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!