Ja...

Här sitter jag sent på kvällen. Tänkte väll snart gå och lägga mig men väntar på Joakim som precis drog iväg för att hämta Tomas från jobbet. Det sket sig med hans vanliga skjuts tydligen.

Idol har vi kollat på ikväll och jag är glad att Eric gick vidare. Sen kollade vi på efterlyst och efter det en dokumäntär om en som gick ner ca 200 kg på vanligt sätt. Var ganska intressant.

Idag blev det att jag och Philip åkte med in till Trollhättan när Joakim skulle dit så gick vi med Lina på stan lite. Köpte en mössa och en halsduk till Philip och sen tog vi en fika på mejeriet. Har aldrig varit där förut faktiskt och det var väll mysigt men lite väl trångt kanske. Och utbudet var väll inte sååå himla speciellt, men dom hade ju en egen lite annorlunda stil i alla fall.

Jag och Lina var även inne på Fidos och kikade lite. Blev lite sugen där i stunden på ett marsvin (eller två) det hade varit kul.... Men orealistiskt egentligen. Och Joakim hatar sånna djur. Själv tycker jag dom är söta speciellt virvellmarsvinen.

Nä usch vad trött jag är nu, kanske kryper ner i sängen och slötittar lite på tv:n tills Joakim kommer hem. Men jag är rädd att Philip kommer vakna vilken sekund som helst. Var nyss inne och stoppade i nappen. Orkar inte pallra mig upp igen precis efter man lagt sig.

Kommentarer
Postat av: lina

fåtäljen står brevdi drinkbordet men jag flyttade fåtäljen nu bara då jag skall ha tekalas i morgon. Den står inne i rummet vid borden så länge :)

2009-10-01 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!