Bläää

Natten var lite jobbig, Philip vaknade ca 1000 gr eller nått (kändes det som i alla fall). Tror inte jag ens somnade till lite fören bortått tre tiden. Och sov ganska dåligt då med....

Så idag vaknade jag såklart med sprängande huvudvärk. Det är nått jag verkligen älskar. Känner mig allmänt klen faktiskt. Sen har jag ett stort oförklarligt blåmärke på ena låret???? Hur har jag fått det? Minns inte att jag slått i benet någonstanns. Hmmm....

Ja och skitväder är det ute idag också, alltså känns den här dagen inte allt för rolig kan jag lova. Sånna här dagar vill man bara hoppa över egentligen. Funderar på om man ska fixa lite varm oboy, det kanske piggar upp lite.

Kommentarer
Postat av: Therese

trögt med huvudvärk...har ja oxå...är dunder förkyld.... japp de blev en jacka där...va den som va varmast...fastna för en jacka på h m oxå men den va så tunn så de fick bli denna tjocka nu...kommer nog köpa den jahitta på hm oxå ifs men inte samma dag=)

2009-09-22 @ 11:31:39
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!