Idol

Ja om tjugo minuter börjar idol och ikväll är det rocktema. Synd bara att Reza som jag inte alls gillar ska sjunga en queen låt som jag verkligen gillar......

Mer ikväll blir att kolla på orphan som är en skräckfilm. Det gillar jag och Joakim......

Imorgon bär det av till oktobermarknade här i vänersborg om nu inte vädret är för dåligt. Gött att bara komma ut och göra någonting även om nu marknaden inte är det roligaste som finns. Mest skitsaker som säljs och sjukt knökat med folk. Var där förra året med Philip också och det gick ju knappt att ta sig fram med barnvagnen. För det är ju inte så att folk flyttar sig och visar respekt när man kommer med barnvagn. Folk är helt galna på marknaden......

Nä nu ska jag ta fram en ben&jerrys som jag har i frysen. Har halva kvar som jag helt glömt bort att den fanns där men det är ju bra för då blir det ju lite götta till fredagsmyset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!