Hej igen!

Hade lite datakrångel igår kväll och jag orkade inte sätta mig med det fören idag och fixa det.

Igår var jag i alla fall i stallet hela kvällen. Åkte väll hemmifårn vid kvart över 3 tiden och kom hem strax efter 10 på kvällen. Ryckte Mayas man och det tog bara ca 1½ timme. Men den blev kort och mkt tunnare nu i alla fall, flätade även ner den så att den ska ligga ner sedan också.

Sen kollade jag lite i ridhuset när Marie red Sunny (D-ponny). Hon var väll lite besvärlig vad jag förstod. Fick hoppa upp på henne lite och testa i mjukisbyxor....mycket skönt. Men hann bara skritta en liten stund för sen skulle första lektionen börja.

Stannade kvar sedan och kollade när Maya gjordes iordning för sin lektion och sen kollade jag när hon red Maya också. Pratade lite efteråt och sen drog jag hem. Är ju "bara" ca 45 min sträcka till stallet nu för tiden....

Men gud vilket skitväder det var när jag körde hem. Spöregnade och blåste och så var det kolsvart. Såg knappt nått överhuvudtaget så det tog lite längre tid att köra hem än annars. Missade till och med en avfart för att jag såg så dåligt. Tror vi behöver nya vindrutetorkare till bilen också.

Imorgon hade jag i alla fall tänkt åka till stallet igen och rida lite själv. Men då blir det inte lika sent för det skulle vara hopplektioner på kvällen som började halv 6.


Idag har vi inga speciella planer. Joakim tänkte göra hemmagjord pizza till oss ikväll igen, ska bli gott. Annars känner jag mig rätt seg idag. Och har träningsvärk i armarna efter att ha ryckt Mayas man igår.....Då vet man att man är sjuuukt otränad när man till och med får träningsvärk av nått sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!