Dåliga bilder....

Idag har jag ridit lite på underbaraste Maya. Gick rätt ok idag hon var pigg och glad och sammarbetsvillig. Själv har jag ju noll kondis och muskler...... Orkar ju ingenting längre.

Victoria tog lite kort när jag red men dom blev vääääldigt mörka så det syns knappt nått och vi har inget program så jag kan ljusa upp dom. Åh vill ha våran kamera tillbaks nu (den är på lagning).


Jag såg så hemsk ut att jag var tvungen att radera lite......

Mööörkt....

Mööörkt igen....

Ja ni ser ju mina vita ridbyxor i alla fall...



Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Vart rider du ?

2009-10-04 @ 09:41:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!