Jag vill ha!

Jag vet vad jag vill ha i julklapp....!!

En självgående dammsugare, spana in den här....





iRobot 505
Roomba

- Dammsugning när det passar dig
oavsett om du är hemma eller ute.

- Roomba registrerar automatiskt
smutsiga områden och rengör
tills all smuts är avlägsnad-
precis som du själv ville rengöra!

- Roomba är utrustad med iRobots
patenterade AWARE robot-
intelligens som ser till att hela
golvet rengörs noggrant.

- Roombas kraftiga batteri räcker till
3 mellanstora rum och laddas upp på
bara 3 timmar.

Tekniska specifikationer:
Diameter: 33,5 cm, Höjd: 9 cm
Vikt inkl. batteri: 2,74 kg
Stor avtagbar dammhållare.
Batterikapacitet: 60-90 min. per
laddning beroende på golvtyp.

Innehåll:
Laddare
Filter
Rengöringsverktyg
Batteri


2 999,-  (3 999,-) rabatt 25%


Finn att beställa på ELLOS hemsida gå in HÄR

Kommentarer
Postat av: lina

Haha, tänker bara på Roooooompaaaaaa!

2009-11-30 @ 23:08:18
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!