Gamla bilder.....

Hittade några gamla bilder på mig på facebook. Var ca 4 år sedan eller rättare sagt i januari 2006 när Evelina fyllde år. Vi kidnappade henne och åkte iväg och käkade pizza, åkte pulka och sedan åkte vi och "våldgästa" en annan persons födelsedagsfest.

På vägen gick min bil sönder (en audi från 85) så varenda gång man trampade ner kopplingen så dog den. Kan jag säga annat än att det blir lite krångligt att köra då......

Vi klädde ut Evelina innan vi åkte iväg.

Sedan blev det pulkaåkning, för den vintern var det mycket snööööö.

Jag, Evelina och så Lisbeth på soffan.....

Lisbeth och jag.....

Evelina och jag.....

Eve och jag....


Kommentarer
Postat av: Linda.

Varför umgås du inte med dina gamla vänner längre? :)

2009-11-24 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!