Blogga

Ja har haft dåligt bloggsug nu det sista. Men det är så det blir ibland, det går i perioder. Ibland vet man bara inte vad man ska skriva. Inte för att jag har något väldigt speciellt att skriva nu heller.

Det har inte hänt så överdrivet mycket här hemma i dagarna som gått. Imorn ska jag i alla fall till stallet och Joakim och Philip hänger nog också på tror jag. Så kan Philip få rida lite. Hoppas inte det är sånt skitväder som det varit i dag bara....usch vad det har regnat.

Just nu sitter Joakim och kollar på fotboll. Jag bara längtar till det slutar så vi kan kolla på senaste avsnittet av "V". Ser ut att vara ca 5 min kvar nu.....göööött.






Kommentarer
Postat av: lina

Åh lille gospplupp! Säg till honom att han får busa med moster på lördag! ^_^

2009-11-19 @ 20:00:54
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!