Träna

Idag ska jag faktiskt iväg och träna. Ska träna med Sofia och det blir s-core idag. Och om vi orkar blir det kanske lite i gymmet också typ crosstrainern ett tag kanske. Behöver får lite bättre kondis kan jag lova!

Så nu måste jag snart ta och leta upp mina träningskläder. Undra vart jag lagt dom??? Hmmm....



Philip sov för övrigt rätt dåligt inatt. Han vaknade flera gånger och var jätte ledsen och inget hjälpte. Så efter att ha försökt ett bra tag så fick han komma in i våran säng och sova. Där sov han gott i alla fall, men jag sov knappt något alls.

Men Joakim gick upp med Philip när han ville upp på morgonen så nu har jag fått sova och nu är jag fit for fight för att träna. Ska bli gött att komma ut lite även om jag nu måste visa mitt hår på offentlig plats....hua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!