Ont i huvudet....

Har ont i huvudet idag igen......Bläääää

Så idag har jag vart rätt seg. Har kollat på säsongsavslutningen av desperate housewives. Spännande var det. Men inte lika spännande som greys anatomys säsongsavslut som vi kollade på igår.....herregud säger jag bara. Vill verkligen inte vänta till nästa säsong för att få reda på hur detta skall gå. Mer spännande avslut kan man inte få!

Joakim och Philip åkte precis iväg för att handla lite mat till plupp. Lite skönt med tyst och lugn här hemma en liten stund måste jag erkänna. I alla fall för huvudet.

Kommentarer
Postat av: lina

Har du fått någon beställnign från Frida på nätet? Vet att hon skulle bställa en foundation! Om inte: Ring mig så kan jag höra av mig till Frida om vad hon skall ha.

2009-05-18 @ 16:10:23
URL: http://linafie.blogg.se/
Postat av: Fia

jasså nu blev jag nyfiken får ta o ladda ner i kväll o kika på i morrn..

2009-05-18 @ 17:22:01
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!