Hemma igen...

Nu är jag hemma igen från träningen. Var gött att komma iväg, faktiskt jätte skönt. Men det brukar det vara när man väl pallrar sig iväg =P

Så nu har jag precis fört över datan från pulsklockan till datorn. Gjorde misstaget att inte dela upp s-coren och sen efter när jag stog på crosstrainern i 2 olika pass. Ska komma ihåg det till nästa gång.

Längd på träningen: 00:53:03
Medel puls:
156 BPM
Min puls: 91 BPM
Max puls: 223 BPM
Pulsen på slutet:
180 BPM
Brända kalorier:
535 kcal
Bränt fett: 26g


Lite kul i alla fall. Så kan man se sina framsteg sedan.




Nästa träningspass blir kanske på söndag igen. Men då blir det bara kondition och inte styrka eftersom det blir bodypumpen på måndag igen.

Nu ska jag bara slappa lite och känna mig lite nöjd med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!