God förmiddag från Frankrike!

Sista inlägget blev inte så långt men jag hade bara en minut på mig att skriva.

Resan gick bra i alla fall. Philip var super duktig verkligen även om han faktiskt är lite förkyld. Jätte snorig och haft lite feber. Men vi fick med oss Alvedon i alla fall så det var bra.

Igår kom vi ju i alla fall fram till huset här i Frankrike. Det var strålande sol och det blev ganska mycket badande. Skönt efter att ha varit instängd i en bil kan jag lova. Och på kvällen grillade vi och åt gott och drack rose vin och goda drinkar.

Idag ville Philip gå upp halv 7. Så vi har varit uppe ett tag. Han äta frukost också innan alla andra vaknade. Men nu är alla utan Lina uppe i alla fall. Hon gillar att sova lääänge.

Tyvärr så är det faktiskt skitväder just nu. Åskar och spöregnar. När jag och Joakim gick upp lyste solen men sen mulnade det på. Ganska trist med sånt här väder men enligt prognosen ska det bli fint resten av veckan så det får vi ju hoppas på. Är ju ändå lite mysigt med åska också....

Vi får väll se vad vi hittar på idag kanske. Är ju söndag och då är dom flesta affärer stängda i Frankrike.

Nä nu ska vi nog kolla om Philip vill sova en liten stund. Tror han är lite trött.

Ska försöka blogga lite då och då. Tyvärr blir det inga bilder fören vi kommer hem för vi har inte kamerasladden med oss.

Ha det så bra hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!