Föräldragrupp

Ja i dag var vi ju på föräldragruppen på öppna förskolan/BVC det är faktiskt riktigt kul när man vä är där. Och det är så roligt att se dom små krypa runt och busa =)

Nästa träff är den 10/6 och då är det ettårs kalas och då avslutning på föräldragruppen. Lite tråkigt egentligen.

Nu sover Philip lite middag i alla fall. Man blir trött av att busa. Han somnade till och med lite när vi var där också. Men vi fick väcka honom för att få i honom lite lunch innan vi åkte hem. Men så somnade han direkt igen när vi kom hem. Räckte att bara lägga ner honom i sängen så slocknade han.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och slappa lite medans det är lugnt här hemma.

Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du min hedar är en vinnare!?.

gå in och rösta på www.jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 2.



Tack på förhand. Kram Stina

2009-05-20 @ 18:25:46
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!