Brun utan sol....

Efter duschen idag tänkte jag även spraya mig med lite brun utan sol.

L'oreal Sublime Bronze Self Tan Dry Mist SprayDen här ska jag använda idag. Ger en lätt färg. Ska nog även smörja in mig med Mary Kays SubtleTanning Lotion efteråt också. Men först ska jag skrubba mig ordentligt i duschen för då blir det bättre resultat.



Innan vi åker till Frankrike däremot vill jag nog ha lite bättre bränna så då blir det att jag kör på spray tan in a can.

SprayTan In a CanDen ger lite kraftigare bränna. Och jag vill inte vara likblek därnere. Och att använda brun utan sol hindrar ju inte att man kan sola och få lite egen färg också =) Men man måste använda solskydd för BUS skyddar inte mot solen skadliga strålar!


När jag skrubbar mig i duschen innan jag ska ta på brun utan sol använder jag två produkter....

Först cleansern från MK med scrub i så att man blir riktigt ren....

Greenland Scrub Salt - Mint/Lavender Sen den här salt scrubben så att man verkligen får bort all död hud innan man applicerar BUS....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!