Barnledigt...

Philips farmor och farfar är lediga idag från jobbet så då ville dom ha Philip. Och det passade bra för då har jag och Joakim kunnat ha städdag. Vi har även ätit god mat och tagit det lugnt.

Imorgon ska vi börja packa en del inför resan nästa vecka, sånt som man inte använder. Är skönt att börja i tid för det kommer bli en del. Philip kommer nog ha mest grejer med sig skulle jag tro.

Nu är jag i alla fall sjukt mätt. Vi grillade kycklingfile och åt kexchokladpaj till efterrätt. Men jag sitter själv hemma för tillfället. Joakim cyklade med Tomas till Torpa för att handla några grejer bl.a löstuggummin till mig och Pauline =P



En annan grej som jag tycker är sjukt irriterande....Det är alla maskrosfjun som flyger omkring ute. Det har verkligen vart helt galet ute idag. Utanför våran ytterdörr ser det ut som någon har klippt ett får. Vi hade tänkt äta ute först ikväll men det hade ju inte gått. Då hade vi ju fått fjun i maten =P

Det har lugnat ner sig lite nu i alla fall. Får se hur det är imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fia

låter som ni hade en härlig dag! jo vi märkte också av dom, det rvar ju som de snöade eller nått. vi flydde till grästorp där det inte "snöade" alls

2009-05-22 @ 08:19:49
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det är inte maskrosorna, utan från träden. Poppel...

2009-05-24 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!