Trööööööött

Igår när vi var på överby så blev det så att jag faktiskt köpte ett tv-spel till mig själv =) Brukar aldrig hitta nått som jag gillar för jag hatar verkligen skjutar spel och sånt. Men nu hitta jag ett spel som heter "secret files tunguska" som är ett spel där man ska lösa olika problem och lista ut saker. Och inga slagsmål alls!!! Fastnade verkligen i det igår och satt och spelade till sent på natten, långt efter Joakim hade gått och lagt sig. Och sen fick man gå upp innan klockan 7.....men man får ju skylla sig själv.

Vi köpte även ett par plagg till Philip igår också, inne på HM. Lägger in bilder på dom sedan. En jätte söt keps bl.a. Sen köpte jag ett par grejer inne på bellbox till mitt hår när jag ska blåsa det lockigt =) Med min nya hårtork med tratt =P Ska nog testa den idag faktiskt. Tänkte jag skulle färga håret på mig själv idag igen. Det är allt dags igen nu. Blir rött även denna gången men sen funderar jag nog på att gå tillbaks till brunt igen. Men kanske lite ljusare brunt sedan, inför sommaren vill man av någon anledning oftast vara ljusare =P Sen när jag färgat håret ska jag testa dom nya hårgrejerna och hårtorken och även epilatorn. Sen senare ikväll ska jag nog lägga mig i ett bad med ansiktsmask och sen ha lite fotspa.

Nån som har lagt märke till att det är en massa snö ute idag föresten? Tror inte att det går att undgå att märka. Är ju jättemycket snö =/ Vintern har kommit tillbaks igen. Svårt att tro idag att vi åt  varsin glass ute i solen igår......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!