Sur....

Nu äntligen kom posten hit i alla fall, bättre sent än aldrig. Bara det att den kom inte med mitt paket..... Nu undrar jag allt. För om jag går in på sidan där man kan följa sitt paket står det att den lastades på bilen kvart i 9 imorse och påbörjad utkörning..... Är irriterad nu i alla fall. Vart är mitt paket????

Sen fick Joakim sin lönespec idag också och den var ju inte så rolig heller. Han skulle få ut sin semesterersättning denna månaden men det stog att han bara skulle få 5 dagars semesterersättning! Och han har minst jobbat ihop 20 dagar i alla fall. Åh varför ska allt hålla på och krångla hela tiden? Hatar hans företag som inte har koll på nått. J*vla amatörer!!!!!

Sen gick jag in på internet och kollade deklarationen och där stog det att Joakim ska betala tillbaka ca 300 kr *suck* och på min sida kunde jag inte ens komma in ju! Så hur det blir med min skatt vet jag inte än. Får väll se när deklarationen hamnar i brevlådan nån dag snart.

Så just nu känns det mesta rätt skit. Och löser det sig inte med Joakims semesterersättning vet jag inte hur vi ska klara oss den här månaden =(

Kommentarer
Postat av: Sandra

han borde ju iaf få minst 10 dagar. man tjänar väl ihop 1.7 dagar per månad eller nått?

2009-03-24 @ 13:15:46
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det här året har verkligen inte börjat bra! hoppas verkligen det kommer bli bättre för er snart!

2009-03-24 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!