Seg dag....

Har varit så sjukt seg idag att man kan nästan tro att det var jag som var ute igår. Men det var jag inte =) Var hemma och Sofia och Alvin var över och höll mig sällskap. Det var jätte trevligt =) Och dom stannade till strax innan 12 ungefär. Alvin låg och sov på soffan.

Efter dom gått hem till sig så låg jag och läste en liten stund men sen blev jag så trött att jag somnade. Då var väll klockan ca halv 1 eller nått. Sen vaknade Philip halv 3 och ville ha mat och medans jag stog och gjorde iordning maten så kom Joakim och hans kompis Ola hem. Ola skulle sova över hos oss.

Så gick vi och la oss och sen vaknade Philip nästa gång vid 4 tiden. Och sen ville han gå upp strax efter 6. Men då tvingade jag upp Joakim även om han var bakis och mådde lite dåligt. Jag ville inte vara uppe med Philip och smyga omkring när Ola låg och sov på soffan i vardagsrummet utan det nöjet fick Joakim ha.

Sen vid ett tiden så åkte vi till överby och åt tacobufe och jag tog även en mockalatte på epressohouse. Det är ett måste när man är på överby!!! Sen släppte vi av Ola vid tågstationen och åkte hem. När vi kom hem gick vi och la oss i våran säng alla tre och sov i ett par timmar =P Vi var väldigt trötta allihopa =)

Har haft ont i huvudet hela dagen och mått allmänt blääää. Börjar väll bli lite bättre nu. Nu ska vi bara försöka få Philip att somna. Han värkar ganska pigg ikväll. Och det är Joakim som nattar honom och han har väll inte riktigt samma tålamod att sitta med honom som jag. Kan bli lite irriterad på det ibland. Det brukar vara mitt jobb att lägga Philip normalt sett.

Har blivit några kort tagna men dom lägger jag kanske in sedan. Orkar inte hämta kameran nu. Har märkt att jag börjat bli lite slapp med att lägga in kort i bloggen. Ska försöka bättra mig =)

Och imorgon är det måndag igen....Nån som har några förslag på vad man kan hitta på kanske? Vill göra nått, komma ut från lägenheten lite grann.......

Jaja nu ska vi kolla på senaste avsnittet av supernatural, om nu Philip vill sova vill säga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!