Mitt emellan

Just nu är vi mitt emellan två kalas. Hade kalas igår och idag blir det ett till kalas. Igår hade vi verkligen fullt upp från morgon till kväll. Städade det sista här hemma och förberedde och sen var det ju själva kalaset. Och efter kalaset åkte vi och handlade ett par grejer. Behövde bl.a några ägg extra till tårtan jag ska göra idag. Och den ska jag strax börja med då det tar några timmar att göra den.

Fick lite presenter igår också =) Jätte fina blommor, presentkort, pengar och en sån hårtork med tratt som jag velat ha. Men jag lägger in bilder senare ikväll när jag har tid att sitta här lite mer.

Nu är det dags att börja med tårtan som sagt och så ska Philip få i sig lite frukost.



Vi kollade på Robinson igår kväll också och måste nog säga att det verkade lovande. Har annars inte gillat dom senaste säsongerna men när dom första gick satt man klistrad framför tv:n. Hahaha tyckte det var kul att dom fick bo i ett träsk och inte ligga och gotta sig på en paradis strand =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!