Lite bra.....

Fick mitt paket tillslut idag i alla fall. Fick åka och hämta det på postkontoret för tydligen så hade brevbäraren inte kunnat få tag på mig.....Tycker jag är skumt då jag varit hemma och väntat på det hela dagen......Fick skälla lite på dom om det. Men nu har jag i alla fall sorterat ordrarna i påsar och även kollat lite på de grejer jag tog hem till "mig själv".



Så ikväll eller imorgon ska jag ta ett bad med ansiktsmask och skön ögonmask och även ta hand om mina fötter. Måste ju testa grejerna på mig själv först =P haha.....

Kommentarer
Postat av: z

säkert en lat brevbärare, han glömde säkert och lämna paketet när dom gjorde en sväng hit och sedan skyllde han/hon på dig..

2009-03-24 @ 20:25:55
Postat av: lina

Haha, gillar namnet loofah! :p

2009-03-24 @ 23:24:52
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!