Ja!

Paketet från MK kom idag så jag har tillbringat en stund nu med att packa upp och sortera. Känns som julafton när man får hem en så stor låda med smink och hudvård =P Även om nu inte det mesta är till mig....haha Tänk om man hade MASSOR med pengar, då hade jag lätt haft allt som Mary Kay har att erbjuda =P



Nu ska jag duscha och göra mig iordning för strax ska vi till farmor och sen ska Joakim och Philip till hans föräldrar och jag ska vidare för att ha en MK klass ikväll. Ska bli kul att testa lite av dom nya MK produkterna nu som jag ska ha som tester =P Så det blir nog inget mer bloggande idag skulle jag väll tro.....

Philip sov föresten rätt bra inatt, matade honom vid ett när vi gick och la oss och sen vaknade han inte fören klockan halv 6. Då var det napp istoppning och sen somnade han om till 10 över 6 då han ville han lite välling men sen somnade han inte om efter det. Men han brukar ju vilja gå upp vid den tiden. Nä nu måste jag verkligen skynda mig =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har primern kommit?? vill haaaaa

2009-03-13 @ 13:03:03
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!