Heldag på stan....

Blev en hel del shoppat idag =) Två par jeansleggins i olika färger, shorts, t-shirts, skjorta, m.m. Fick även bytt hårtorken också. Blev en epilator istället. Så nu ska jag plåga mina "små" lurviga ben =P Sen åt vi lunch på briggen och senare en kaffe på espresso house. Och efter överby åkte vi hem till Philips farmor och farfar en sväng och fikade.

Lägger väll upp bilder på inköpen sen skulle jag tro. Ska prova igen här hemma i lugn och ro. Ibland tycker man ju inte om plaggen lika bra som i affären när man väl kommit hem =)

Var även inne på beginners och kikade på lite blivande köp till Philip sedan. En plaskpool, en solhatt och sen kollade vi på resesulky inför frankrike resan. Måste ha nått litet och smidigt då som inte tar så mycket plats i bagaget. Vi har kollat på sama förut och den verkar bra. Finns i några olika färger men den gröna var nog snyggast.

Sen kan jag även meddela att när vi kom hem så satt det två feta svarta spindlar utanför ytterdörren och hälsade oss välkomna.....bläääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!