Godmorgon....

Åh vad jag älskar att gå upp kvart över 6 på morgonen...... =/

Jag tröstar mig med att MK paketet kommer idag i alla fall =) Längtar efter brevbäraren nu. Hoppas han inte segar sig idag.

Snö är det ute idag också.....Men det är fint väder ute så man får väll hoppas att snön smälter bort. Vill ju ha lite vårfeeling nu! Vi planerade att promenera ner till centrum och äta en glass idag. Jag, Joakim, Philip, Sofia och Alvin. Men vem vill äta glass när det är snö ute? Tja man kan ju promenera ändå och ta en vanlig fika eller nått istället om det nu är lite kallare idag.

Oj, nu får jag nog ta med Philip till skötbordet, känns som det luktar lite misstänkt från hans håll =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!