Fint väder =)

Mamma kom hit idag och Så gick vi allihopa ut på en promenad i det fina vädret. Jag, mamma, Joakim och Philip =) Och på hemvägen stannade vi vid kiosken och jag och Joakim köpte varsin glass. Det var mycket gott =P

Nu ska vi väll strax åka till överby en sväng och handla lite mat och så. Sen måste jag verkligen sätta fart med ärenden inför att söka till konvux.

*Måste beställa ett nytt betyg då jag tappat bort mitt gamla =/
*Måste kolla upp vilka ämnen som är grundämnena som är bra att ha och vilka övriga jag ska läsa.
*Måste hinna med detta plus att skicka in ansökningen innan den 15/4 som verkligen inte är lång tid kvar.

Nä nu är det dags att dra oss......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!