Ett beslut....

Joakim är iväg och skulle först till sitt gamla jobb och prata med dom och sedan skulle han på möte med facket. Efter det ska han stanna och köpa en ny nappflaska till Philip då vi slarvat bort den han tycker bäst om =/ Och även grädde och sylt som vi ska ha till våfflor senare idag =) Det är ju våffeldagen idag och Sofia och Alvin ska hit och mumsa lite våfflor sen =)

Sen har jag även fattat ett beslut nu angående utbildningar och så. Jag ska läsa på konvux efter sommaren. Har en hel del att läsa upp från mitt kassa gymnasiebetyg. Vet fortfarande inte vad jag vill läsa till sen men då har jag i alla fall läst upp så jag har behörighet att läsa på högskola. Så det inte finns nått hinder när jag väl vet. Sen kanske man kommer på nått undertiden man läser. Och sen får man ju csn att leva på och med csn och med föräldrapenning som Joakim skulle få så klarar vi oss. Vi måste bara klara oss under sommaren också......

Så nu börjar det bli hög tid att söka om jag vil komma in. Ska bara kolla upp vad för kurser jag ska läsa och så...

Nu ska jag ge Philip lite lunch =)

Kommentarer
Postat av: lina

Fan va gött att det ordnade sig! :D Och gött att komma igång med studierna! Men skall Joakim stanna hemma med philip då medans du pluggar? O.o

2009-03-25 @ 15:23:26
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!