Trött och sliten...

Ja nu är jag allt rätt seg kan jag lova. Idag stannade vi hemma så Philip kunde inviga den nya poolen från Tomas och Pauline (TACK!). Och den gillade han verkligen kan jag lova. Han har krypit runt i den och plaskat och hållt på hur mycket som helst idag.

Först var han i ett bra tag, sen var det dags att komma upp för att få mellanmål och sen sova lite. Och medans han sov körde jag ett jätte jobbigt pass framför Wii. Trodde jag skulle dö där ett tag, och i den här värmen! Joakim körde ett likadant pass efter mig sen. Och med träningsvärken från fotbollen igår blev han ganska trött han med. Jag har i alla fall bränt ca 240 kalorier med mitt pass. Så nu känner jag mig lite duktig.

Sen när Philip vaknade så fick han middag och sen så var det ner i poolen igen. Så badade han där till strax efter 6. Då fick han allt komma upp men ner i badbaljan istället och tvättas av med schampo och tvål. Sen har vi suttit i soffan och myst framför lite barnprogram, ganska utslagna alla tre......

Lilla gullungen!





Busunge.......

Mera bus....

På eftermiddagen hoppade Joakim i tillsammans med Philip, jag badade lite med honom tidigare på dagen.



Joakim demonstrerar för Philip hur bilen åker ut för stupet i slutet av filmen "Thelma and Louise".

Mys i soffan efter badet, lägg även märke till Philips frilla....haha lilla gulleplupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!