Hårfärgning

Skrev ju att jag skulle färga håret föresten. Det behövs då den andra färgen började bli ganska dassig. Och det lyser igenom för mycket rött och det vill jag inte.

Tänkte jag skulle recensera hårfägen sen som jag använder denna gång. Jag har testat dom flesta märken och varianter genom åren men denna gång är det en ny igen. En sån där som bara ska ta 10 min.

Såhär ser mitt hår ut nu:
Och nej jag har inte permanentat håret. Jag råkade sova med fuktigt hår i en toffs....

Ikväll
när jag färgar håret tänkte jag även sitta med en ansiktsmask. Men eftersom jag köpt en sån där hårfärg som bara ska sitta i 10 minuter så lär jag väll få ha i ansiktsmasken längre än hårfägen för en gångs skull.

Föresten så hittade jag lite gammal ögonfransfärgning hemma i ett skrymsle. 3 år gammalt tror jag att det är. Ska man våga sig på det eller är det bar att slänga kanske?


Kommentarer
Postat av: sofia

men du har la fin färg nu! jäklar va lockar du har! skitfint! nä släng du den!

2009-06-18 @ 19:07:23
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Är den inte öppnad ska den väl gå att använda. Finns väl bäst före datum på. 6M eller 12M

2009-06-19 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!